אודות מכונת סימון לייזר

חברת NTNTECH מתמחה בייבוא ושיווק של מכונות חיתוך, חריטה וסימון בלייזר המקנות תוצאות מדויקות ביותר. מדובר במכונות אמינות, פשוטות לתפעול וחסכוניות בתחזוקה, המוצעות במחירים אטרקטיביים לתעשיות השונות – ביטחונית, רפואית, שילוט, תכשיטים ועוד. בין היתר, אנו מציעים מכונת סימון לייזר שאת רכישתה ילווה צוות מקצועי בעל ניסיון רב, המכווין ומייעץ לגבי רכישה נכונה של המכונה ושילובה אצל הלקוח.

למידע נוסף לחצו כאן
 

כמה מילים על סימון בלייזר

מכונות סימון לייזר מצטיינות ברמות דיוק גבוהות ביותר ובמהירות גבוהה של עבודה, ישנן מכונות המיועדות אך ורק למתכות כגון פליז, אלומיניום וברזל, וישנן כאלו המסמנות גם גומי, פלסטיק וזכוכית, ובכל מקרה הן יכולות לשמש בתעשיות מגוונות. לדוגמא, הן מיועדות לסימון חלקים בייצור מוצרי פרסום, ציוד רפואי, חלקי אלקטרוניקה וזיווד אלקטרוני, תכשיטים, התעשייה הצבאית, כלי עבודה, משקפיים, שילוט, מתנות, חותמות ועוד.

פייבר לייזר לסימון מתכות

דוגמא למכונת סימון לייזר שאנו מוכרים הינה פייבר לייזר המיועדת לסימון מתכות. מדובר במכונה אידיאלית עבור תעשיית התכשיטים, המאפשרת לחרוט ברמת דיוק הגבוהה ביותר, תוך ירידה לפרטי הפרטים, עם הפעלה נוחה וקל, אחזקה פשוטה והתאמה לשימוש ביום יום. זוהי מכונה עם קרן לייזר שמופעלת עם סיב אופטי ולכן יש לה יתרון משמעותי עבור מפעלי וחנויות תכשיטים, המציעים גם מתנות עם כיתוב או חריטה אישית והוספה של תמונה. אין ספק כי מדובר במכונה אמינה ואיכותית בעלת נוחות שימוש אופטימאלית ומהירות עבודה גבוהה במיוחד. מכונה זו גם מוצעת גם במחיר נמוך ביחס ליעילותה הגבוהה.

מכונת סימון המתכות, ועלת דיוק מרבי של 0.01 מ"מ., יש לה, סמן לייזר לתצוגה מקדימה וסמן נוסף לכיוון מהיר של הפוקוס. כמו כן, היא בעלת בקרה דיגיטלית ותוכנת סימון לייזר בשפה העברית ובאנגלית, כאשר ניתן לבחור את שטח הסימון מבין ארבע אופציות לפי סוג עדשת הפוקוס. כאמור, הצוות המקצועי של חברתנו עומד לרשותכם לצורך בדיקת התאמת המכונה לצרכים השוטפים שלכם, ואנו גם נלווה את הטמעתה בבית העסק במידת הצורך.

מכונת סימון לייזר
מכונת סימון לייזר

עוד שימושים של מכונות סימון לייזר

כאמור, למכונות סימון לייזר יש שימושים רבים בתעשיות מגוונות. כך למשל, בתעשייה הרפואית משתמשים בהן לסימון מוצרי מתכת לצורך מעקב אחרי תהליכי ייצור ולזיהוי חלקים, ברקודים ומספרים רצים, ואילו בתעשיית השילוט נעזרים בהן לצורך סימון וייצור שלטי מתכת עם עמידות גבוהה ביותר, ובשילוב של חריטות ומילויי צבע.

פנו אלינו

לקבלת פרטים נוספים על מכונות סימון לייזר ונוספות ולליווי מקצועי בכל שלבי הרכישה ועד הפעלת המכונה בשטח, פנו אל חברת אן.טי.אן.טק בע"מ בטלפונים 077-2160040 ו- 054-8305355.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן