ממכונות CNC קונבנציונליות ועד כרסומת המותאמת ספציפית ללקוח

חברתנו מייבאת ומשווקת מגוון מכונות כרסום לצרכים שונים, החל בכרסומת קונבנציונלית למכירה ועד למכונות CNC מתקדמות לתעשיה , לרבות מכונות מותאמות אישית ומיד שנייה. המגוון העשיר מאפשר ללקוחותינו לאתר את המכונה המתאימה ביותר לצרכיהם, ולרכשה במחיר אטרקטיבי, תוך ליווי של הצוות המקצועי המכווין ומייעץ, וגם מספק תמיכה בכל שלב עד לשילובה בעבודה השוטפת.

למידע נוסף לחצו כאן

סוגים שונים של מכונות כרסום

כרסום הוא פעולה חיונית ועיקרית בתהליך של עיבוד שבבי, שמטרתו היא לעבד משטחים בעלי צורה ומישוריים באופן מדויק. חשוב לדעת כי בתחום זה קיימים סוגים שונים של מכונות, למשל מכונת כרסום קונבנציונלית אשר בה חלק נכבד מההפעלה מבוצע באופן ידני, ולעומתה מכונה עם בקרת ספרתית מסוג CNC, שבה מעורבות המפעיל הינה מינימלית. במכונות אלו ניתן לבצע סוגים שונים של כרסומים, כגון כרסום משטחים, כרסום חריצים ועיבודם, כרסום אצבע לחריצים עמוקים או לחיתוכים וגימורים, וכרסום המיועד לחיתוך.

למכונות הכרסום למיניהן יש כלי כרסום שונים, בצורה של צילינדר חותך או קודח, וזוהי למעשה הכרסומת אותה בוחרים בהתאם לסוג העבודה המתבצעת ולפי חומר הגלם, צורתו וגודלו. הכרסומת מסתובבת מהר בעוד היא מחוברת לתושבת שלה, ובכך מבצעת את הפעולות הנדרשות באמצעות מחשב במכונות המתקדמות. אחד ההבדלים בין המכונות הוא מספר צירי התנועה שבהן מכונת הכרסום יכולה לעבודה. כך למשל, בדור היותר ישן של כרסומות קונבנציונליות, לרוב העבודה תתבצע על שני צירים, ובכל פעם מבוצע קידוח או חיתוך בכיוון אחד. יחד עם זאת, לאורך השנים נכנסו מכונות מתקדמות יותר ויותר אל השוק, למשל כרסומות העבודות על שלושה צירים, ולאחר מכן מכונות מתקדמות עם ארבעה וחמישה צירים של תנועה.  כמובן שככל שקיימים יותר צירי תנועה כך ניתן לבצע עבודות כרסום מורכבות ומהירות יותר, אולם העיקרון נשאר דומה – הכרסומת חותכת, קודחת, חורצת, חורטת ומשחיזה את חומר הגלם בהתאם לתוצאה המבוקשת.

כרסומת קונבנציונלית למכירה
כרסומת קונבנציונלית למכירה

כרסום CNC מתקדם

אם כן, לאורך השנים חלו שינויים מפליגים בעולם הכרסומות, וחברתנו גאה להעמיד לרשותכם גם את המכונות המתקדמות ביותר בתחום. מדובר במכונות המשלבות תוכנות ובקרים מתקדמים המציעים פונקציות ייחודיות לייעול תהליכי העבודה ולמקסום אפשרויות התוצאות, באופן מדויק ביותר ובזמן קצר. אנו מציעים את ממכונות הכרסום המתקדמות ביותר בענף, המאפשרות לייצר קשת רחבה מאוד של מוצרים בענפי המשק השונים. בין היתר, הן מתאימות לעבודה במתכת, עץ, פלסטיק, PVC, פרספקס, אלומיניום, פורמייקה, זכוכית ושלל חומרים אחרים, ומשמשות למשל בתעשיית הריהוט, מוצרי פופ, שלטים, תכשיטים נגרות ועוד. בנוסף, אנו מציעים מגוון מוצרים משלימים, כגון כרסומת קונבנציונלית למכירה וכרסומות ל- CNC, מנועי כרסום, בקרים ודרייברים, משאבות וואקום, תוכנות עיבוד ועוד.

פנו אלינו

לקבלת פרטים נוספים על מכונות סימון לייזר ונוספות ולליווי מקצועי בכל שלבי הרכישה ועד הפעלת המכונה בשטח, פנו אל חברת אן.טי.אן.טק בע"מ בטלפונים 077-2160040 ו- 054-8305355.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן