על פייבר לייזר לחריטת ציור על מתכות ועוד

חברתנו מייבאת ומשווקת קשת רחבה של מכונות לייזר לביצוע חיתוך, סימון, חריטה והלחמה במתכות שונות. על המכונות הללו נמנות גם מכונות פייבר לייזר, כלומר לייזר המבוסס על שימוש בסיבים המקנה שליטה גבוהה מאוד על מהירות העבודה ועוצמתה, יעילות גבוהה של שימוש בחומר, וניהול מצוין של תפוקות חום, אורך אלומת הקרן ועוד. בזכות איכויותיהן המעולות מכונות אלו משמשות כיום לשורה ארוכה של יישומים בתעשיות השונות, החל בתכשיטים וחריטת ציור על מתכות, ועד לתעשייה הצבאית, הרפואית, מוצרי האלקטרוניקה ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן
 

המיכון המתקדם ביותר בעולם

חברתנו מתמחה מזה שנים בייבוא ושיווק מיטב המיכון לחיתוך, חריטה וסימון, כרסומות, פלוטרים, משחזות ועוד. חשוב לדעת שבשנים האחרונות חלו שינויים גדולים בתחום, ושכיום ניתן להשיג במחירים שפויים ובמסגרת תקציב ריאלית מכונות שבעבר היו קשות מאוד לרכישה. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם לכל אורך תהליך הקנייה, עד להטמעת המכונה בעבודה השוטפת, כפי שעשינו עם לקוחות פרטיים רבים, לקוחות תעשייתיים, הייטק, גופים ממשלתיים, אוניברסיטאות ועוד.

דברים אלו נכונים גם לגבי מכונות פייבר לייזר מתקדמות, הזוכות לפופולאריות גבוהה, מאפשרות לעבוד על קשת רחבה של חומרים, וזאת ברמת דיוק גבוה ביותר ובהתבסס על ביצוע אוטומטי ממוחשב. טכנולוגייה זו משתמשת בתכונות הסיבים כדי לציור הגברה של האנרגיה, ומכיוון שאין מגע מכאני מלבד נקודת המגע בחומר, ניתן לבצע עבודה חלקה וגמישה מאוד בצורותיה, כאשר הבלאי של כלי החיתוך הינו נמוך מאוד.

חריטת ציור על מתכות
חריטת ציור על מתכות

שימושים במכונות פייבר לייזר

כאמור, מכונות אלו נפוצות ומבוקשות כיום בתעשיות שונות. ישנן מכונות למתכות כמו כסף, זהב ופליז, וישנן כאלו העובדות עם פלסטיק, גומי, זכוכית ועוד. בין היתר, משתמשים במכונות פייבר לסימון חלקים במוצרי פרסום, חלקי אלקטרוניקה, תכשיטים, זיווד אלקטרוני, ציוד רפואי, כלי עבודה, חריטת ציור על מתכות למתנות, שילוט ועוד.

לדוגמא, חברתנו משווקת ומוכרת מכונת פייבר לייזר ייעודית לסימון של מתכות. זוהי מכונה מעולה במיוחד לתעשיית התכשיטים שעימה ניתן לבצע חריטות של אלמנטים, דוגמאות וציורים ברמה גבוהה ביותר של דיוק, עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר. זאת בצורה נוחה וקלה לתפעול, אחזקה פשוטה וחסכונית והתאמה לשימוש יומיומי. היא מצטיינת באמינות גבוהה לאורך זמן, במהירות עבודה מצוינת וגם בעלויות נמוכות ביחד לתמורה המעולה שלה.

דגם Fiber laser FB 10W-70W לסימון מתכות שניתן להזמין דרך חברתנו, היא מכונה עם סימון עומד בין 0.05 ל- 0.4 מ"מ לפי סוג החומר, המגיעה לדיוק מרבי של 0.01 מ"מ. למכונה זו יש קירור אוויר, צריכת חשמל 1200 וואט, סמן לייזר לתצוגה מקדימה וסמן לכיוון פוקוס מהיר, בקרה דיגיטלית, תוכנת סימון באנגלית ועברית, וארבע אופציות לגודל שטח סימון בהתאם לסוג עדשת הפוקוס.

פנו אלינו

לקבלת פרטים נוספים על מכונות פייבר לייזר ונוספות ולליווי מקצועי בכל שלבי הרכישה ועד הפעלת המכונה בשטח, פנו אל חברת אן.טי.אן.טק בע"מ בטלפונים 077-2160040 ו- 054-8305355.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן