חיתוך פליז בלייזר

חברתנו מייבאת ומשווקת קשת רחבה של מכונות לסימון, חיתוך, חריטה והלחמה בלייזר. אנו שמחים להעמיד לרשות לקוחותינו את המכונות המתקדמות ביותר בשוק, במבחר עשיר המאפשר התאמה מדויקת לצרכים ולמסגרת התקציב. כל זאת בעלויות נוחות ועם ליווי של אנשי מקצוע מיומנים לכל אורך תהליך הרכישה, החל בהכוונה וסיוע בהחלטה על המכונה ועד להטמעתה בפעילות השוטפת של העסק. עם מכונות אלו ניתן לעבד מגוון גדול מאוד של חומרים כגון זכוכית, פלסטיק, עץ ומתכות שונות – ביניהן גם פליז.

למידע נוסף לחצו כאן
 

חיתוך של פליז עם לייזר

פליז איננה יסוד בפני עצמי אלא סגסוגת המורכבת מאבץ ונחושת, ולפיכך גם הצבע שלה משתנה בהתאם לשיעור האבץ בתוכה – מצהוב ועד לאדום. בשתי הפאזות של הפליז, בטא ואלפא, עושים שימוש לייצור חלקים שאינם מיועדים לעמידה בעומסים גבוהים, למשל פריטי נוי או תרמילים לכדורים, וכן בתחום כלי הנגינה, מוצרי האמבט ועוד. לא פעם, הפליז מגיע עם ציפוי של ניקל לקבלת מראה נקי ומבריק. בנוסף, משתמשים בסגסוגת הזו ביחד עם מתכות נוספות בייצור תשתיות מים ביתיות, שכן השילוב בין אבץ ונחושת מפגין עמידות טובה בפני קורוזיה.

עקב השימוש בסגסוגת בתעשיות השונות, ולאור תכונותיה המיוחדות, קיים צורך בביצוע עבודות עיבוד כגון קידוחים, חריטות וכדומה. חיתוך פליז בלייזר מאפשר לקבל חלקים מאוד מדויקים בעוביים ובגדלים שונים, ובכך לשלבם עם חלקים אחרים או בפני עצמם לייצור מוצרים. מדובר בחיתוך המבוצע באופן מהיר מאוד, עם איבוד מינימאלי של חומר בתהליך ועם גימור יחסית נקיים. כמובן שפליז אינה המתכת היחידה שניתן לחתוך עם מכונות הלייזר לסוגיהן, ובהחלט ניתן לעבוד גם עם זהב כסף וכדומה, בין אם מדובר בחיתוך צורני בסיסי, ביצירה של תבניות החוזרות על עצמן, או באפשרויות יותר מורכבות.

יש לציין כי מכונות הלייזר של ימינו מתבססות על טכנולוגיות מתקדמות וממוחשבות, ומשמשות בתעשיות רבות. במכונות אלו, המפעיל יותר את התוכניות על המחשב ואילו הפקודות עובדות לביצוע של המכונה, באמצעות קרן לייזר בחום גבוה הממוקדת בחומר ומייצרת תוצאות מדויקות ביותר תוך מינימום בלאי ובזבוז של חומר גלם. מכונות אלו משמשות לא רק לחיתוך אלא גם לחריטות וסימונים, והן יכולות להתאים כאמור לשלל מוצרים – החל בסימון של לוחות חשמל ועד להכנת שלטים, מוצרי פופ ותכשיטים.

חיתוך פליז בלייזר
חיתוך פליז בלייזר

הזמנת מכונת חיתוך מחברתנו

לאורך השנים צברה חברתנו ניסיון עשיר, ידע רב והבנה טכנית מעמיקה, ואנו מתעדכנים בכל עת על ידי ביקורים בתערוכות בינלאומיות. לכן לקוחותינו נהנים ממיטב המכונות, המצטיינות בתחזוקה פשוטה, חסכונית ומהירה, וביכולות מדויקות ואמינות ביותר, וכל זאת במחירים הוגנים ותחרותיים. לקבלת פרטים נוספים על מכונות חיתוך לייזר ונוספות ולליווי מקצועי בכל שלבי הרכישה ועד הפעלת המכונה בשטח, פנו אל חברת אן.טי.אן.טק בע"מ בטלפונים 077-2160040 ו- 054-8305355.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן