חיתוך פלסטיק בלייזר

אחד היישומים השכיחים ביותר לטכנולוגיית החיתוך בלייזר הוא היישום של חיתוך פלסטיק. אלא שבפועל, ישנן עוד טכנולוגיות רבות ומגוונות באמצעותן ניתן לייצר מוצרי פלסטיק, מה שמעורר את השאלה למה נדרש חיתוך פלסטיק בלייזר ובאילו מקרים הוא מתאים? בשורות הבאות ננסה להסביר על היתרונות של חיתוך הלייזר בכלל ועל היישומים בהם יכול חיתוך כזה לספק את הפתרון האולטימטיבי גם בתהליכי ייצור של מוצרי פלסטיק.

למידע נוסף לחצו כאן

חיתוך בלייזר – למה הוא נדרש ומה מיוחד בו?

חיתוך בלייזר היא טכנולוגיה המבוססת על קרן אנרגיה ממוקדת ועוצמתית, בעלת היכולת לחדור דרך חומרים מוצקים ברמות קשיחות שונות יכולת זו מאפשרת למעשה לבצע חיתוך של משטחים מוצקים כמו פלסטיק, עץ, בדים עור ועוד. החיתוך באמצעות לייזר מציע שורה של יתרונות ובראשן חיתוך מאוד מדויק בכל רמת מורכבות גאומטרית, כמעט ללא שאריות וללא גרימת נזק היקפי למשטח החומר. באמצעות חיתוך לייזר ניתן ליצור גאומטריות שונות על גבי המשטח, הן למטרות עיצוב והן למטרות פונקציונליות וניתן לעשות זאת במהירות רבה מאוד וברמת דיוק ללא תחרות, הכל באמצעות מערכת ממוחשבת אוטומטית לחלוטין.

חיתוך פלסטיק בלייזר

יתרונות של חיתוך פלסטיק בלייזר

לא בכל תהליכי הייצור של מוצרי פלסטיק ישנה הצדקה לשלב את הטכנולוגיה של חיתוך וחריטה בלייזר, אך ברבים מהם דווקא כן. חיתוך פלסטיק בלייזר יכול להיות הפתרון הטוב ביותר בייצור מוצרי פלסטיק בעלי מורכבות גאומטרית תלת ממדית גבוהה, במוצרים בעלי קווי מתאר מורכבים ברמת דיוק גבוהה,. בכל המקרים האלה, יכול חיתוך הלייזר לספק לנו את המענה הטוב ביותר ובצורה מהירה מאוד שמתאימה לקווי ייצור סדרתיים בקצבי ייצור גבוהים.

אצלנו בחברת NTNTech תוכלו למצוא מבחר גדול של מכונות חריטה וחיתוך בהתאמה מלאה לכל תהליך ייצור ולכל עבודת מלאכה, לרבות חיתוך פלסטיק בלייזר. הצוות המקצועי של NTNTech ישמח ללוות אתכם בבחינת השיקולים לבחירת מכונת החיתוך המתאימה לכם ולסייע לכם בהתאמת הפתרון הטוב ביותר לאתגר עמו אתם מתמודדים. לקבלת מידע נוסף והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-2160040 ונשמח לסייע.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן