חיתוך לייזר בעץ

עץ הוא ללא ספק חומר הגלם שקל יותר לחתוך אותו, לעומת למשל מתכת, פלדה, אלומיניום ואפילו זכוכית ופלסטיק. אלא שגם בחיתוך עץ, ישנם מקרים בהם נדרש חיתוך בתצורות גאומטריות מורכבות, שאותן פשוט לא ניתן לבצע באמצעות מסור רגיל. מסורית אנכית יכולה לסייע לנו לבצע חיתוכים מעוגלים ברמת דיוק סבירה, אבל אין שום טכנולוגיה שיודעת לספק לנו את מה שיודעת לספק טכנולוגיית חיתוך לייזר עץ.

למידע נוסף לחצו כאן

חיתוך עץ בלייזר – איך זה מבוצע?

חיתוך לייזר בעץ מבוצע באמצעות מכונה ייעודית, המשחררת קרן אנרגיה ממוקדת ורבת עוצמה, איתה ניתן לחדור כמעט כל משטח מוצק, החל מפלסטיק וזכוכית, דרך עץ וכלה באלומיניום, מתכת ואפילו פלדה מחוסמת. באמצעות מערכת ממוחשבת המהווה חלק ממכונת החיתוך, אנו מגדירים בדיוק את עוצמת הקרן בה נרצה להשתמש בכדי להתאים אותה לצרכי החיתוך שלנו. חיתוך לייזר עץ דורש עוצמה נמוכה יחסית של קרן, לעומת קרן הלייזר הנדרשת לחדור דרך פלדה מחוסמת. במערכת הממוחשבת הזאת אנו גם מזינים את הגאומטריה המדויקת של פעולת החיתוך הנדרשת לנו ומרגע זה אנו פשוט לוחצים על כפתור התחל והמערכת מבצעת את החיתוך בעצמה עד לקבלת תוצר מוגמר. אחד היתרונות המרכזיים של מערכת זאת, כמובן לצד המהירות וקלות הביצוע, הוא רמת הדיוק שאין לה מתחרים באף סוג אחר של טכנולוגיית חיתוך, לרבות CNC.

חיתוך לייזר בעץ

מי צריך מכונת חיתוך עץ בלייזר?

ובכן, מכונת חיתוך באמצעות לייזר יכולה לשמש אתכם הן כאמצעי העיבוד/ ייצור היחיד הדרוש לכם והן כאמצעי משלים לתהליכי ייצור נוספים. כך למשל, אם אתם מייצרים רהיטים ורוצים לשלב עיצובים מתוחכמים עם חריטות גאומטריות מורכבות, כיתוב או גרפיקה בתצורת גילופים מדויקים, מכונת חיתוך לייזר בעץ יכולה לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר כאמצעי משלים לאחר השלמת ייצור גוף הרהיט. אם, לעומת זאת, אתם מייצרים רכיבי עץ העומדים בפני עצמם, כמו למשל שלטים, תגיות, הקדשות על גבי מוצרי עץ, עזרי ייצור מעץ לענף הנגרות וכן הלאה, תוכלו לבצע את כל פעולות העיבוד הדרושות לכם באמצעות מכונת חיתוך בלייזר ללא צורך באף טכנולוגיה משלימה נוספת.

עמדת עבודה או פס ייצור?

ליכולת לחתוך עץ באמצעות לייזר נכון יותר להתייחס כפונקציה ולא כמכונה. את הפונקציה הזאת תוכלו לשלב בפעילות שלכם הן בתצורת רכיב המשתלב בפס ייצור סדרתי ומבצע את תפקידו כמו כל תחנת ייצור אחרת על פס הייצור, או שתוכלו ליישם אותה באמצעות עמדת עבודה עצמאית לחלוטין של מכונת חיתוך בלייזר. בעמדת עבודה זו מתבצעת העבודה בתצורת פריט אחרי פריט, הן באופן ידני והן באופן חצי אוטומטי. מה שחשוב הוא, שאת כל נתוני החיתוך אתם מזינים למכונה מראש ומשם הכל מתבצע בצורה אוטומטית לחלוטין, מהירה מאוד וסופר מדויקת.

אצלנו בחברת NTNTech תוכלו למצוא מבחר גדול של מכונות חריטה וחיתוך ובכלל זה גם מכונות חיתוך לייזר עץ, פלסטיק, מתכת, זכוכית ואלומיניום. הצוות המקצועי ב-NTNTech ישמח לשמוע מהם צרכי החיתוך המדויק שלכם ולהתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר, היעיל ביותר ולא פחות חשוב, גם הרווחי ביותר עבורכם. לקבלת מידע נוסף והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-2160040 ונשמח לסייע.

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן