כמה עולה מכונת חיתוך לייזר

יתרונותיה של מכונת חיתוך לייזר

גילוי קרן הלייזר שינתה את חיי האדם מקצה לקצה – השימוש בקרן לייזר נוגע ברבים מתחומי החיים – החל מעולם הרפואה, דרך תעשיית האופנה והתכשיטים ותעשיית העיצוב והטקסטיל, תחום האלקטרוניקה וכלה בענף האופטיקה והתעשיות הצבאיות. השימוש בלייזר כה נפוץ, מאחר שיש לו יתרונות רבים. בענפי התעשייה הרבים משתמשים בתופעת הלייזר בדרכים שונות – אחת מהן היא עבודה עם מכונת חיתוך לייזר, המתבססת על טכנולוגיית הלייזר על מנת לחתוך מגוון עצום של מוצרים – עץ, מתכות, נייר, קרטון, פלסטיק ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

 

אם בעבר חיתוך פריטים ומוצרים נעשה בעיקרו בצורה ידנית על ידי בני אדם, מכונת חיתוך לייזר פועלת על בסיס תוכנת מחשב.הלקוח מזין אל המחשב את נתוני הפריט הרצוי וצרכי עבודתו, וכך המחשב מעביר פקודות למכונה, המשתמשת בקרן לייזר על החומר אותו רוצים לחתוך, לחרוט עליו או לסמן אותו. במאמר הבא תוכלו לקרוא על יתרונותיה של המכונות וכן על המחירים של מכונות לייזר.

 

  • דיוק – לאור העובדה שהמכונה לא מופעלתעל ידי אדם בקצה, אלא באמצעות תוכנת מחשב ועל פי ״הוראותיו״ – התוצר הסופי מדויק יותר. כמות הפגמים שעלוליםלהיווצר קטנה בצורה משמעותית, זאת בהנחה שההוראות מדויקות ותואמות את רצון הלקוח. כמו כן, מכיוון שקרן לייזר צרה במידה ניכרת מכלי חיתוך מכני, הדבר מוביל לתוצאות מדויקות בהרבה.
  • קיצור וייעול זמני עבודה – מכונת החיתוך פועלת בצורה אוטומטית ללא הפסקות כך שמשך זמן העבודה אינו מושפע מגורמים אנושיים דוגמת הפסקות מנוחה של עובד. זאת ועוד, המכונה עובדת במהירות גבוהה יותר בהשוואה לזו של בן אדם.
  • חיסכון בחומר – השימוש במכונת חיתוך הפועלת על פי מה שהוגדר במחשב מובילה לחיסכון משמעותי – ניתן לצמצם את השימוש בחומר הגלם באמצעות תכנון נכון של החיתוך, וכיוצא מזאת להוביל לחיסכון כלכלי.
  • נוחה למשתמש – מערכת ההפעלה של מכונות חיתוך לייזר ידידותית למשתמש ומאפשרת נוחות שימוש מרבית.

 

אם כן – כמה עולה מכונת חיתוך לייזר? העלות של מכונת חיתוך לייזר למכירה משתנה ממוצר למוצר, זאת בהתאם לגודלו, לצרכי הלקוח ולמטרה עבורה משמשת מכונת הלייזר.

חברת אן.טי.אן.טק הינה חברה בעלת ניסיון עשיר המוכרת מגוון של מכונות חיתוך וחריטה –  סטנדרטיות, מותאמות אישית ללקוח או מכונות יד שנייה. החברה עונה על צורך טכנולוגי חיוני: היא מייבאת ומשווקת מכונות חיתוך לייזר לשלל צרכים – חיתוך וחריטה של חומרים שונים, הלחמה (ריתוך) וסימון מתכות. החברה מלווה את הלקוח בצורה מקצועית מהרגע הראשון ומסייעת בדיוק המענה, בחירה המוצר הסופיורכישתו. גם לאחר הקנייה, עובדי החברה מסייעים בעבודה השוטפת עם המכונה. בין אם אתם חברה מסחרית, גוף ממשלתי, חברת הייטק, חנות תכשיטים קטנה או עצמאיים שזקוקים למכונת חיתוך חומרים – אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה, לחקור את מוצריה וכמובן לא להסס וליצור קשר על פי הפרטים המופיעים באתר.

כמה עולה מכונת חיתוך לייזר

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

צור קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן